Linaduygu her çoçuktan doğduğu gün mutlaka alınıyor sizin de alınmıştır ve her hangi sorun yoksa geri dönüş yapmıyorlar, özel hastanede doğum yapmıştım Ogün hemen aldılar topuk kanını 15 gün sonra sağlık ocağı arayıp sorun gözüküyor mail geldi tekrar aldırın dediler ve ikinciye aldırmıştım bidaha aramadılar ordan biliyorum bende ☺️