Ozzyey Kızlar bebeğim 4 aylık oldu. Saçlarım tipim iğrenç bakımsız hissediyorum mutsuzum yani böyle:( saç boyatsam süte geçer mi?
12Ayse Ozzyey ben 1 aylıkken boyattık emzirdim uyudum boyadım birsey olmadı hatta 3 gün önce yine boyadım bi sıkıntı olmadı