hayalperest__ bana verilen özel bir karışım kokusu da yok yağ gibi üstte biriken sıvı, alta biriken tortu gibi şeyde sarı renk toz elimle itici karıştırıp homojen bir kıvama getirip sürüyorum bugün 2 kere sürdüm Bi yatmadan önce birde 2 saat öncesinde duştan çıkmıştım o zaman sürmüştü. Bir tane de hap vermiş. Umarım geçer ya… Gündüzleri de sirkeyle desteklemeyi düşünüyorum. Sanırım. Bu sadece gece yatmadan önce sürülüyor ben telaşımdan doktora tam soramadım eczacı da söylemedi ama doktor şey dedi bana 3 gün kullan banyo yapma 3 gün sonra banyo yap bu süreçte elini bile yıkasan bu kremi tekrar sür eline dedi. Gözümü korkutan 2 yaşındaki oğlum ondan dolayı çok korkuyorum inşallah ona bulamamıştır gece de beraber yatıyoruz oğlumla. Şimdi ayırdım yatakları zar zor uyuttum sarılmayı teması filan çok seviyor napcam bilmiyorum.. Her gün nevresim değişecek dimi birde 3 gün sonunda geçmezse doktor dediki 1 hafta ara ver sonra tekrar bu karşımdan hazırlat kullan dedi. Ben internetten gördüm de beyaz sirkeyi suyla karıştırıp cilde sürüyorlar çmış sirke doğal bir ürün sonuçta, gün içinde sirkeli su akşamları bu doktorun verdiği kremi kullanayım diyorum