Güzel anneler çocuk gastroenteroloji ye gideceğim de dediğim gibi ilacı bulamıyorum, Almanya’dan dayım gelecek 2 güne orada da yokmuş bu ilaç, çaresizim, bebeğim uyuyamıyor kusmaktan hep uykusu bölünüyor uykusunda kusuyor artık ne yapacağım bilmiyorum