13,5 aylık kızım var 4. Dişini çıkarıyor ve iştahı gitti sağlık ocağına götürdüm burnu akıyor çok ağlıyor iştahı yok diye bu ilacı verdi daha önce kullanan var mı ? Kızım alerjil bebek daha önxeden alerji şurubu kullanmıştık bu da sanırım alerji ilacıymış kararsız kaldım verip vermemekle