kuzeyanne_ Oğlumda 4 aylıkken ramazan orucuna denk gelmişti tutmuştum üst ğste tutmak bencr etkiledi benm sütümü ama ben neden tuttum zaten aşırı iştahszdım yiyen emziren anneler giibi değildim bu sebeble tutmuştum.Şimdi üst üste tutmaz isen bigün tut iki gün tutma yada iki gün tut birgün tutma sıkıntı olmaz üst üste tutmanı önermem iftarda bılca yemek yerine bolca sıvı alırsan dere otuda bolca yersen hiçbişeyde olmaz uyumadan önce sağım yapmayıda unutma