[silindi] Zeynep5g hastaneden çıkmadan lavman yapmışlardı eve geldikten 4 ya da 5. Gün sonunda ıkınmadan yapabildim, ağrılarım 3. Gün geçmişti ama oturup kalkarken oluşan ağrı 10. Günde tamamen geçti
Betul1607 Zeynep5g doktor bana ilac vermişti bn onu kullanarak yaptim 3.günde vede hastaneden çıkmadan yapılmıştı lavman
Noname21 Zeynep5g benim bildiğim büyük abdest ve gaz cikmadan taburcu etmiyorlar. Ben yapamamistim gaz sancısı vardi aşırı. İlaç vermislerdi serum ile yatağa birakivermistim🤣🤣
Zynpkumsal Eve geldiğim 2gun yada 3gundu sanırım bir ilaç almadım. 1haftaya tüm ağrılarım geçti 10gunde dikislerim düzelmişti ama herkeste farklı olabilir tabiki stres yapmayın ve bebeğinizle taşını çıkartın inanın çabuk geçiyor zaman
Baakpnr- Zeynep5g büyük abdestinizi yapmadan çıkamıyorsunuz hastaneden .o dikiş acısı da 3 günden sonra azarlıyor 7 günden sonra da gerçekten kalmıyor diyebilirim
Zynpkumsal Zeynep5g Allah’ın İzniyle herşey geçer annesi Rabbim yardımcınız olsun. Benim büyük abdest için bekletmediler gaz için beklettiler sadece oda yürüyünce kendiliğinden olmuştu. Süreç zor size daha zor tabi. Allah’ım hiçbir anneyi evladiyla hiç bir evladı annesiyle sinamasin inşallah. Dualarımız sizinle ve biran önce sağlıkla kavuşun inşallah kuzunuza
BebekC Ben hastaneden çıkmadan yaptım ama 1. gün mü 2. gün mü hatırlamıyorum. Herhangi bi ilaç lavman vs kullanmadım. Bol bol kayısı kompostosu içtim o sayede yaptığımı düşünüyorum.
Yagmurtanesi Zeynep5g El yapımı kayısı kompostosu tüketiyordum bu yüzden hiç skntı yasamadim dogumdan once de sonra da dikisler de 1 hafta da iyilesti cok sukur kasinti var sadece 2 ay oldu dogum yapalı bu arada
sinemmm58 Zeynep5g ilk sezeryanımda 5 gün sonra ikinci sezeryanımda 2 gün sonra tuvalete çıkabildim dikiş ağrılarım da dikişimi aldırdıktan sonra geçmişti
ceylanguller Zeynep5g benim şuan 37 gün oldu dikiş agrım bir hafta sonra geçmişti soguk almamaya dikkat edin üşütünce hemen dikiş yeri agrıyor patigimi ilk 15 gün hatta hiç cıkarmadım ben birde ilk 10 gün falan hep sıvı beslendim çorba içtim hoşaf yedim meyve suyu bitter cikolata bisküvi bunları yedim ekmek falan yemedim hic kabızlık korkusundan