nilbuglem Seymamuallime devlette öğretmen iseniz alamazsanız siz zaten maaşınızı alıyorsunuz ☺️ Ama mesela bende özelde öğretmenim bu süreçte maaşımı alamadığım için doğum rapor ücreti aldım☺️
Sevilay61 Hnfkskn öğretmenim de doğum rapor ücreti derken? Bunu ilk defa duydum açıklayabilir misiniz?
Azraemel Hnfkskn bende öğretmenim çocuk yardımını nerden alıyorsunuz e devletten girip kayıt yapmıştım PTT den mi alınıyor yoksa maaşa mı ekleniyor