Kızlar selam bebeğim 2 buçuk aylık bir türlü emzik kabul etmiyor. Üç farklı çeşit emzik denedik almıyor doktorumuza danıştık kabul etmek zorunda değil kendi tercihi dedi açıkçası bende öyle düşünüyorum ama ilerleyen aylarda diş çıkarma dönemi gibi zorlu geçen günlerde emziğin bebeği sakinleştirdiğini söylüyorlar ve genel olarak bebeğin emzikle sakinleşip oyalandığını söylüyor çevrem emzik kabul etmeyen bebek anneleri ilerleyen dönemlerde emziğin gerekliliği olduğunu düşünüyor musunuz alışması için mücadeleye devam etmeli miyim ?