Sevgili anneler 40 günlük kızımda anne sütü sarılığı var. Doktor geçmesi 3 ayı bulur dedi beslenmesi kilo alımı iyi artık sarılığı takmıyorum. Ben beyaz tenliyim eşim esmer bebeğim eşime benziyor. Esmer. Ama eşimden bile çok esmer. Elleri beyaz ayaklar pembe bacaklar morumsu arada sarı yani gerçek ten rengi mi aşırı esmer yoksa sariliktan mi böyle anlamadım. Doğduğunda kopkoyu kırmızıydı. Var mı bu durumda olan daha sonra açılır mı hiç bir açılma olmadı çünkü şimdiye kadar ya da vücut rengi de yüz rengine mi döner. Her gören simsiyah bu bebek diyor valla canım sıkılıyor 😞