Masalmeva afedersiniz kakasını yapınca muhakkak yıkayın ister istemez orda pislik kalıyor bu da pisliğe vs neden olabiliyor. İyice yıkayıp kurulayın pisik kremi varsa sürün ana pişik olduğundan eminseniz başka bir durum yoksa. Bezden dolayı da bazen pişik olabiliyor kıyamam umarım iyileşir hemen minnoş