Kidste daha deneyimli annelerr olduğu için buraya sormak istedim. Gebeliğinizde açılma sancı yok ama rahim yumuşaması olduktan ne kadar süre sonra doğum yaptınız ? Benim normal doğum olacak. Bugün ciğer geliştirici vuruldum. Şuan 33+6 haftalığım. 2. Bebeğim ama bu konuda bilgisizim. Doktorum 2 hafta sabredelim ama yumuşama başlamış ve bebek baskı uyguluyor dedi .