Linaduygu Papatya2636 bebekten bebeğe değişir sma kullaniyorum bütün mamalar gaz yaptı en son bu iyi geldi mesela
2prematureannesi Papatya2636 Bebelac Gold kullanıyorum bizde pek gaz yapmıyor olsada Kendi çıkarıyor 8.5 aylık 2 no kullanıyoruz
Minikimin Mehtap-37 merhaba ben de 2 gündür ona geçtim Sma optipro kullanıyordum ama bir değişiklik olmadı sizde kaç günde nasıl değişiklik oldu acaba
Linaduygu Papatya2636 bizimde çok kusuyor midesi ağzına geliyor yarın randevumuz var soracağım başka mama önerirse değiştiririm her mama sonrası gazını çıkardığım halde kusuyor midesi ağzına geliyor sürekli reflü de olabilir sanırım yarın sorucam bende
Mehtap-37 Minikimin ben kaç günde etki gösterdi tam hatırlamıyorum ama kabızlık sorununu çözdü gazdan resmen kıvranıyordu oğlum yok denecek kadar aza indirdi