4 Ağustos sanırım Bebişinizin doğum tarihi ☺️
Biz 15 günlükten beri hem mama meme şeklinde ilerliyoruz direk yüksekten başlamayın 90 dan başlayın bence hiç mama almadıysa fazla gelebilir. Emzirin doymazsa 60 lık 90 lık neyse ona göre arkasından verirsiniz benim bebe şuan öğlen -Akşam 110 gece 150 lik içiyo 2 ay 22 günlük 🙂