2 aylık bebegım var onceden gunduzlerı uyurdu 1-2 saatte olsa sımdı uyumuyo yatırıyorum 5 dakka sonea aglamaya baslıyy yanına gelıyorum sallıyorum felan tekrar uyuyo karnı tok altı temız gazınıda cıkartıyorum agrısı olsa sureklı aglar anlamadım neden boyle yapıyo ?