Emelece annelik yetersizlik ve vicdan azabıyla geçen bir dönemdir demişti geçen bir uzman . Hepimiz benzer şeyler yaşıyoruz henüz çok küçük annesi olur öyle birgün tadım yapmadı birgün az yedi dıye bu seni kötü bir anne yapmaz aksine böyle şeyleri dahi düşündüğünden seni süper bir anne yapar . diğer gün su içmedi etkinlik yapamadım yorgunluktan falan filan diye kendini suçlama . Uzmanlar en iyi etkinlik ailede mutlu anne baba yanında zaman geçirmesi gayet yeterli demişti her etkinlikten sadece sarıl teskin et kendini ve bebeğine sevgi ver gerisi sorun değil hwrşey zamanla yoluna giriyor . ♥️