3-4gündür hapşuruyordu dün geve burun ciddi derecede tıkandı sabah pik yaptı cok doluydu doktorumuz aspiratör önermemişti ama başka çare yoktu serum fizyolojikle nemlendirip aspiratörle çektim aşırı doluydu ama yeşil değil su çıkıyo burnunda gözleride yaşarıyo alerji olabilir diye düşündüm yarın sabah doktoru görücek ama yaşayan varmı? Alerji ise ne yol izleniyor ilaç kullanabiliyormu? Gripse parolbu veriliyor bu ayda bilgisi olan başına gelen varmıdır neler yaptınız?