bhtsizbdvi Arkadaşlar bir yerde okudum ama sağlık ocağının verdiği d vitamini kabızlık ve gaz mı yapıyor Bir bilgisi olan var mı?? ??
Kuzeysmomy bhtsizbdvi içeriğinin temiz olmadığı söyleniyor. Benim bebeğime hem sağlık ocağının verdiği hemde ocean marka olan yaramadı malesef inanılmaz huysuzluk yaptı vitamin içirdiğim günlerde. En son oil diye bi markanın aldım ama henüz denemeye cesaret edemedim 😔
Babyboyss bhtsizbdvi Oğluma bir kere kullandım çok kötü sancılı gaz yapmıştı Devit 3 Deva firmasına ait olanda sorun yaşamadım ama
Seymaslannumt Kuzeysmomy kullanın lütfen d vitamini bebeklerin kafatası gelişimi için çok önemli d vitamini bebeğe huysuzluk yapmaz ocean bende kullandım memnundum.
Kuzeysmomy Seymaslannumt evet çok önemli olduğunu biliyorum fakat bebeğim yalnızca d vitamini aldığı günler o kadar kötü oldu diyebilirim
Seymaslannumt bhtsizbdvi yoğun bakımda kaldı oğlum yoğun bakım doktoru daha iyi olduğunu söyleyip ona başlattı
Seymaslannumt bhtsizbdvi doğum esnasında kanala yanlış girmiş kafasında şişlik oldu bu sebeple ve uzun süre kanalda kaldığı için + suyum erken geldi susuz kaldı mor doğdu. Solunum sıkıntısı ve sarılık oldu.
Serp-n-il Sağlık ocağının verdiğini kullanmadım arkadaşımın eşi sağlık ocağı doktoru bebeğine ocean veriyormuş bende ocean aldım 400 lük