Eliff7111 Oğlum yarın tam 6 aylık olacak elimde 4 günlük daha 1 numara mama var 4 gün verebilir miyim yoksa 2 numaraya geçmek zorunda mıyım ?
TheBaby Eliff7111 2 numaranın tadı değişik canım. Mama reddi yaşamamak için yumuşal geçiş yap. Ölçü artırarak 1 ve 2 numarayı karıştırarak
SCerenY Eliff7111 ben de geçiş yaparken elimdeki 1 numaraları bitirmiştim önce. Sadece daha çabuk acıkabilir. Ben 5 saat aradan 4 saate düşmüştüm 2 numaraya geçince yine 5 saate çıkardım
zeyderler Eliff7111 benim kızım da 5 ay 28 günlük maması bugün akşama yetmez ben direk eşime aldırıp 2 numaraya geçecem.
Eliff7111 SCerenY karşılaştırmak için sormuyorum yanlış anlaşılmasında kaç ml içiyor acaba bizimki yarın 6 aylık olacak 4 saatte bir 90 nadiren de 120 içiyor da
pembehanm Bızde cuma gunu 6 aylıgız dort bes gun ıcımlık mama var bende de ıyı oldu bu konu bende onu bıtırdıkten sonra geceyım o zaman gecen okdugum bırı yazmıs 6 ay bıtmıs oyle gecılıyo doktora sordum dıye kararsız kaldım bende
SCerenY Eliff7111 bize göre çok az içiyormuş sizinki 🙈 5 saatte bir 180ml 6 ölçek veriyorum ben. 4-5 aylıkken de beri bu şekildeyiz
Eliff7111 SCerenY çok iştahsız bir bebek buyun tam 6 aylık olduk 5 ay 22 günlükken ek gıda başladı doktor ama onuda almıyor ağzını kitliyor sadece meyve püresi sevdi yogurt ve sevmez verdım dpgru düzgün yemedı agzını kıtledı
SCerenY Eliff7111 benimki de bir ara öyleydi elma avokado yumurta sarısı ve zeytinyağını karıştırmamı önerdi doktorum bayılıyor. Siz de deneyebilirsiniz belki