Nilayy67 Kızlar ne önerirsiniz huzursuz uykuya bile geç daldı sanki akşama ateşlenecek gibi burnu tıkalı çekiyorum sarı balgam gibi geliyor
mysa2 Nilayy67 2 aylıkda ateş dusurucu kullanabiliyorsunuz doktor vermişti bize geçen aşı yaptırdığımda yarım ölçek olarak ateşi 37.5 geçerse ver demişti örn. Emiyorsa bol emzir devamlı burnunu temizle ama bebek olduğu için öncelikli bi doktorun görmesi daha iyi olur canım
Anka_2022 Canım doktora git mutlaka tedavi edilmesi gerekiyor daha çok küçük çünkü Allah şifa versin inşallah
Nilayy67 Anka_2022 ateşi çıkarsa tabikiiii getircem şuan sadece burnu tıkalı çekiyorum sarı balgam şeklinde geliyor
Anka_2022 Nilayy67 benim kızım da 2 aylıkken öksürmeye başladı ateşi de yoktu huzursuzluğu da, burnu tıkalıydı bir günde balgam ciğerine indi 2 gün hastanede yattık 😞 o yüzden geç olmadan götürüp önlem almakta fayda var, inşallah hemen iyileşir bebişin