Benim küçüklükten kalma beyaz çarşafım var üzeri kanaviçe işlemeli uğur böcekli ben hep onunla uyumuşum hatta onun sayesinde heryerde uyurmuşum uykum gelince çarşafı alıp annemin yanına gelirmişim. Şimdi ben bu çarşafı kızımda kullanıyorum oda benimsedi falan ama bizimki çarşafı burnuna dayıyor öyle uyuyor ben açıyorum o kapatıyor dedim bu böyle olmayacak uyku arkadaşı alalım o arkadaşı da burnuna dayıyor 🤦🏼♀️ gece sürekli buna uyanır oldu arkadaştan vazgeçmek mümkün mü acaba kötü etkiler mi onu bir kaç kez denedim yok aranıyor en olmadı üstüne örttüğüm nohut battaniyesini çekiyor sinirleniyor yav sen daha 3+26sın bu ne şiddet bu celal diyorum ama anlamıyor 😂 ya uyku eğitimi uyku arkadaşı bıktım ya ne buuu bu nedir