dunyaylabenimaramda Bebeğim 1 yaşına girmek üzere, yürüyor 🧿 ayakkabısını viccodan aldık ama onu giyince çıplak ayakla yürüdüğü gibi yürümüyor ya oturuyor ya da kalksa da düşüyor ayağından çıkarmaya çalışıyor. Ne yapsam bilemedim 😔
dunyaylabenimaramda catlakbianne evin içinde çıplak ayakla yürüyor da, arada dışarda yürütelim diyoruz yok anacım çıkarıyor geri ya da oturuyor 🤣