Merhabalar .2 ay önce normal dogum yaptım . Gebelikte toplam 14 kilo aldım.dogumdan hemen sonraki hafta 7 kilosunu verdim. Şuan da ise eski kilomdan 4 kilo fazlam var. Kilo vermeme rağmen Basen bölgem çok genisledi. Jeanlarimin içine giremiyorum . Basen bölgesi ne zaman eski haline geri döner ve pantalonlarin icine ne zaman girmeye baslarim