Bebeğimde başlarda mukuslu kaka vardı sonra kabızlığa çevirdi 3 haftayı geçik kabızlığı var uyarmayla yapıyor bugün doktora gittik süt ve yumurta alerjisi olabilir dendi test yapıldı ama makattada çatlak var uyarmayla bile kaka yapsa çok ağlıyor canı çok acıyor ne yapmam lazım şuan doktorun verdiği iki kremi sürüyoruz ama başka çözümü olan var mı?