krmmom Joie multiply kullanan var mı ya da şu güzel dediğiniz bir mama sandalyesi varsa yazar mısınız. 5 aylık olacaz yavaştan alalım.
Angelss12 krmmom ben de bekleyeyim şurda herkes antilop öneriyor ama bana çok basit ve konforsuz geliyor hâlâ karar veremedik
Arelmommy krmmom ikea antilop kullanıyoruz temizliği çok kolay parçalarını kolaylıkla çıkartıp istediğiniz yere götürebilirsiniz ve yerde kaplamıyor çok sağlam başka bir postta paylaşmıştım resmini profilimde görebilirsiniz resmini
krmmom Angelss12 bana da çok basit gelmişti ama çok öneren oldu. Bu kadar annelerin bir bildiği vardır.
[silindi] Angelss12 evet memnunuz hafif temizliği rahat kaplamıyor her yere sığabiliyor çok yüksek olmadığı için mutfak masası ile tam hizada oluyor