Aseb4 merhaba biz reflüyü baya hafiflettik, normalde doğduğundan beri reflü yatağında yatmasına rağmen yatağı koyduğum beşiği de bi kademe eğimli yaptım ben, bebek kayıyordu aşağı doğru ama çok faydasını gördüm. (O kaydıkça yukarı yatırdım sık sık) beslenme miktarını yarıya düşürdüm, 3 saatte bir besliyorsam 1.5 saatte bir beslemeye başladım. Her beslenme sonrası üşenmeden 20 dk dik pozisyonda kucağımda gezdirdim, bu esnada gazını da çıkardım. Bezini mutlaka beslenmeden önce değiştirdim çünkü beslenme sonrası yatar pozisyonda kalınca reflüsü tetikleniyordu. Ben bu sayede çok şükür baya azalttım reflüyü. Bir de mama da kullanıyorduk, onu değiştirdik. İlaç olarak da doktorumuz gastrotuss yazdı ama o iyi gelmedi daha da arttırdı, yukardakileri deneyince çok şükür düzeldi baya.