İkiz kızlarım 33 haftalık doğdular bi tanesinde solunumm sıkıntısından dolayı entübe edildi şuan 11 aylık oldular fakat entübe edilen kızım dönemiyo oturamıyo emeklemiyo MR çektirdik beynine oksijen gitmemiş doktor bize bişey söylemedi fakat sisteme serebral palsi hastalığını girdi. Hemen fizik tedaviye basladık. Basına böyle bişey gelen var mı bzii neler bekliyo nasıl bir süreç geciricez?