Bebeğim 4 aylık oldu hala hiç bensiz uyumuyor. 1 saat uyuyorsa 1 saat meme ağzında emiyor. Tek başımayım uyanıkken hep ilgileniyorum etkinlik yapıp kitap okuyorum zaten. Ama nefes alacak kahvaltı yapacak duşa girecek vaktim yok. Ne O derin uyuyor dinleniyor ne ben. Gücüm kalmadı artık. şöyle bebeği uyuttum yarım saat bi işime bakayım bi çay içeyim dediğim bir an bile olmadı. Beni ancak bebeği böyle olanlar anlar o yüzden bebeği böyle olmayanlar uyku eğitimi yanlış vs yazmasın. Benim durumumda olup çare bulan var mı?