Kullanmadığım şeyleri koyduğum dolaptı. Kızartma yağını lavaboya dökülmemesi gerekiyor diye kavanozda biriktiriyordum ağzı da kapalıydı ama nasıl oldu anlamadım dökülmüş ve ben yeni farkettim. Biraz yapışmış ağda gibi olmuş sanki nasıl temizleyebilirim yardımcı olabilecek var mı?