Elly çok fazla ağladığını hatırlamıyorum ama bikaçkez sakinleşmediği zaman kucağıma alıp rahatlatıp tekrar yatırdım ve kulağına güzel şeyler söylüyordum işte ben senin yanındayım korkma, uykun geldi hadi uyuyalım, seni çok seviyorum bitane öpebilir miyim diyip öpüyodum öyle de sakinleşiyordu🥰🥰