Lina2022 Kizlar kuzum 25 gunluk ve Her ögunde 90ml iciyor bu yeterli mi? Sizin bebeginiz ne kadar iciyor ?
Zeynep_Akan Lina2022 fazla değil mi normalde 60 falan içmesi gerekiyor. Mamayi biberonla veriyorsanız ne kadar içtiğini bilmez bebek mide kapasitesini genisletiyo olabilirsiniz bende ilk baslarda mama veriyodum fazla fazla doktorum kızdı bana fazla verdiğim için obur yapicaksin cocugu bırak mamayı yavaş yavaş dedi
Mercosey Lina2022 benim bebeğim 60 içiyordu. Eltimin oğlu daha 2. Hafta 90 içmeye başladı. Bebekten bebeğe değişir. Doktorunuza danışın. Burda yazanlara göre hareket etmeyin bence
Beraninannesii Lina2022 2 aya kadar 30cc içti 2 aydan sonra 90cc hatta bazen 60 bile olduğu oldu . Şuan 4 ay 15 günlük 120-90 arası içiyor ama 120yi bitiremiyor. Açıkçası bana fazla gibi geldi.
flowerfly Lina2022 ben hep mama ile besledim biraz fazla . Yani içebiliyorsa tamam da. 60 ml iyi. 3 aylıktı 90 içiyordu kızım şuan 9 aylık 150 . Doktor bana ne kadar isterse ver demişti gerçi. Zaten fazla gelirse bırakır. Her çocuk aynı iştaha sahip değil sonuçta.
Serp-n-il Kızım 4 aylık 90 içiyor gece 120 içiyor ilk ay 30 dan 60 çıkmıştık 2 aydan beri 90 içiyor 2.5/ 3 saatte bşr veriyorum gece 1 kez bazen 2 kez yiyor
Ygzmomm Lina2022 Bebek ne kadar versen içer ama sonuç kusmak olur mama aldığı içinde kabızlığı tetikleyebilir o yüzden 60cc yeter bence yinede doktora sorun biz sadece fikir verebiliriz
Fatima_agaliyeva Lina2022 bence gayet normal, her bebek kendine oz, misal benim kizim 5,5 aylik ve hala 3 saate bir 120 iciyo hatte bazen 90 iciyor.
Gzddk Her bebek farklıdır ben de doğduğundan beri mama veriyorum doktorum ne kadar içebiliyorsa o kadar ver demişti kendi içeceği limiti o belirler