Kızlar bundan kısa bir süre önce bir akrabam kuyumcu olduğu için bizi ziyarete geldiği gün kulağını delelim dedi benim haricinde herkes olur dedi ben de bir sey demedim normalde ilerde seçimi kızıma bırakacaktım neyse bir gaflet anıyla deldirdik 6 hafta olmadan bir yere takılıp çıktı neyse taktik ama hiç şişme apse yoktu 3 aydır küpeleri kulağında bugün yine çıkmış takmak için baktığımda kulak deliğinin arka kısmı şişmiş nasıl geçer acaba çok pişman oldum keşke yaptirmasaydim