Aliyeylmz27 tabiki yedim AMA hala insülin direnci olduğu için kilo vermek bile zulüm şuan reglim bile düzensiz öyle soylyim herhangi nir tatlıda hemn kızarıyor yüzüm niye ufacık bebek daha 1 yaşında yada 11 aylıkken yada 15 aylıkken tanıssin çok küçükler daha sağlıklı şeyler varken mesela meyveli ew yapimi meyveli yoğurt pekmez sütlaç gyada meyveli sütlaç zatn 3 yaş kreş zamanı itibariyle illaki yicak şekerli şeyler kısıtlı bi sklde ne kdr şeker den uzak durursa okdr kar sanki şeker cok yararli da obezite diyabet küçücük yasta yapmaya niyetim yok