Wolverine nazlimom_ ben lite way kullanıyorum oğlum 2 buçuk yaşında. Doğduğundan beri bunu kullanıyoruz. Gayet memnunum. Gönül rahatlığıyla da tavsiye ederim.
dunyaylabenimaramda nazlimom_ Liteway 3 kullanıyorum, ayakörtüsü ve yağmurluğu da var. 2 kere şehirlerarası uçak yolculuğu yaptık taş gibi çok memnunum.