Eliiif1 doktorum 10.aya kadar anne sutu aliyorsa yaril cay bardagi yeterli dedi. Maksimum 1 cay bardagi ama gecmesin dedigi icin gunluk tek ogun ve ara ogunde biraz yogurt veya yarim meyve fln verdim. 10.aydan sonra 2 ogun ama yarim cay bardagi/1 cay bardagi kadar porsiyonladim. Bwl basladim oyle gittik kendisi ne kadar yerse hic zorlamadim az yedigi ogun varsa 3 ogune ciktim ama 1 yasa kadar 1 cay bardagi kadar ek gida aldi. Ana besin anne sutuydu. Yine d edoktorunuza danisin her bebegin gelsiimi ve ihtiyaclari farkli olabilir bize bu sekilde onerdigi icin oyle basladi ve gitti. 1 yas sonrasi 3 ana 2 ara olarak devam etti