ikiaslanannesi Kizlar selam 🌸 oğlum 19 günlük, 5 günlükken sağlık ocağından alınan topuk kanı ile ilgili bugün beni aradılar, tiroid hormonu yüksek çıkmış tekrar bakılacak dediler😔 başına gelen var mı çok üzüldüm. Kötü birşey mi 😔😔
GunesinAnnesi8 ikiaslanannesi bizjmkinde dusuk çıkıyor ilac kullanıyoruz endokrinoloji gideceğiz randevubaldim 2 yaşına kadar ilac kullanıyorsun korkma daha neler var hayatta kızım 28 günlük kalp hastası üzme kendini
Linosh ikiaslanannesi ilk alınan topuk kanı yanlış sonuç verebiliyor ya da sarılığı varsa değeri o da arttırmış olabilir merak etmeyin ikinci topuk kanında duzelir
ikiaslanannesi GunesinAnnesi8 hastaneye yatış falan olur mu peki , korkuyorum kuveze alırlar falan diye. Çok geçmiş olsun sizede ,🥺
Dilar35 Linosh merhaba bizimde sarılığımız vardı o sıra topuk kanı alındı değeri yüksek çıktı fenilketonuri dediler sarılıktan dolayı yüksek çıkmış olabilir mi diye cok düşünüyorum