Defnekuscuk ben de sağarak besliyorum. 2-3 saatte bir sağıyorum. Dolapta hep fazla sütüm oluyor. Doyurup, biraz ilgileniyorum. Sonra makinenin sesiyle uykuya dalmış oluyor. Uyku saatlerine denk getiriyorum. Denk gelmiyorsa da genel de alıştı mı bilmiyorum ama bekliyor artık sağımın bitmesini 🥹