Anneninsesi0 oğlum 27 aylık kelime sayısı azdı. Cümlede ise sadece “bak miyav” vs diyordu. Buraya da çok yazdım konuşmayla ilgili. Oğlum maşallah herşeyi çabuk öğrenen herşeyi yapan ama konuşmada geriydi. Çevremizdeki insanlar, doktorlar falan hep neden konuşmuyor diyorlar ama ben içimde biliyorum geç konuşacak ve bu normal bir durum diye düşünüyordum. Ne olduysa şu 2 haftadır söylediğimiz herşeyi tekrar etmeye, söyleyemediği bazı harfleri artık söyleyebilmeye başladı. Takır takır peşpeşe hergün yeni bir kelime söylüyor kendi kendine. Yani bir problem yok ama geç konuşacak diyordum gerçekten öyle oluyor