MinelAskEla ben içini hazırlayıp köfte haline getirip tepsiye dizip fırına veriyorum yani köfteleri pişiriyorum sonra hazır yufka içine yerleştirip yufkaları kesiyorum ve borcama dizip tekrar fırına veriyorum yufkaların üstü hafif pembeleşince çıkarıyorum sonra da sosunu döküyorum cok basit ama lezzetli ❤️😍