Merhaba güzel anneler, bebegim 3 ay 20 günlük geceleri yarım saatte bir uyanır oldu. Gündüzleri asla uyuyamıyorum meme de 15 dk uyursa iyi. Mama içerdi asla içmiyor, meme ile de kavga halinde. Ellerini çılgınlar gibi emiyor. Bazen ağlarken inliyor. Sizler 4. Ay atağını böyle mi yaşadınız? Ne zaman geçer tahmini