Kızlar merhaba. Alerjik rinit kronik faranjit tanısı kondu bana 2 Aydır sürekli geniz akıntım var 1 haftadır geceleri akıntıdan uyuyamıyorum. 3 Farklı doktora gittim ama en son dün doktor deloday ibıromin zero, bir serum burun için bir de beclops burun spreyi verdi. Ama 1 gün içinde hiç etki etmedi daha kotu oldu. Hemen etki eder mi iyi gelecekse ? Siz nasıl baş ediyorsunuz ? Dün sadece 1 saat uyudum lütfen yardım 😞