Merhaba. Benim oğlum 4 ay 20 günlük. Bir türlü uyumak istemiyor. Memede uyuyordu şimdi onu da yapmiyor sallayib yerine koydugumda uyaniyor. Cok zaman 30 dak.uyuyub kalkiyor.Cok huysuzlandi bu aralar uyumak bilmiyor. Siz nasil uyutuyorsunuz bebeklerinizi?rahat bir yontem varmi?