Sevgili anneler merhaba daha önce burda bi başlık altında sidefer demir damlasının acıldıktan sonra bi ay icinde atılması gerektigini yazanlar gördüm. Ama ben ilacın heryerini en ince detayına kadar okudum skt tarihi yazıyor ama acıldıktan sonra su kadar sürede kullanın demiyor. Bilgisi olan var mı acaba ? İlk bebegim herşeye tecrübesizim 😂