Zezemeze Arkadaşlar airfryer almak istiyorum ama kredi kartı kullanmadığımız için taksitli olarak evkurdan almayı düşündüm. Sizce alsam mı, daha önce ürün alanlar var mı?
MinelAskEla Zezemeze evkur çok daha phalıya satıyor bunu canım. Kaç taksit alacakısn eger yanlış bilgi vermek istemem ama biz iphone tlfn aldık teknosadan onların kendine özgü taksit sistemi var akbanka yatırıyorsn öyle yap derim bi araştır
MinelAskEla Kahannesi canım biz aldığımız zaman yarısını peşin verdik 3 taksit yaptılar kalanıda yanliş hatırlamıyrosam 13.5 almıştik o zaman tlfnun 3 taksit le 2 bin ödeme yapmiştik bi kısmıni peşin verdik
Aloneeee Zezemeze çok pahalı satıyorlar. Teknosa ya da media marketten fln alabilirsiniz alışveriş kredisi ile. daha uyguna gelir
Veyselaras Zezemeze kesinlikle alma canım ben almıştım bir kere odeyemedim diye kaç kat faiz işlemiş hem de pahalı
Leylaa_ Zezemeze Taksit olarak ödeyeceğin parayı her ay biriktir peşin al . Çok faiz koyuyorlar . Eve gelip bakıyorlar komşulara soruyorlar ev sahibi mi ödeye bilir mi diye . Yani seni rezil ediyorlar