aslihaleninannesi Didem27 etkisi guzel ama bebek yikanirken bile zor cikiyor ben o yuzden kullanmiyorum
Papatyam1703 Didem27 ben memnunum çok şükür hiç pişik olmadı kızım ama ara ara sürerim hafiften kızarıklık bile olsa
Rzgr Dogdugundan beri kullaniyorum bebegim hic pisik olmadi kremin amaci pisik olmasini engellemek zaten bizim amacimizda pisik olmamasini saglamak oglum hic pisik olmadi 6 aylik pisik olduktan sonra bir ise yarar mi fikrim yok düzenli kullanimda pisik kesinlikle olmuyor
Masal_m Didem27 kullanıyoruz canım yoğun bir krem ben gece sürüyorum mutlaka daha çok şükür hiç pişik olmadı 😊
meryemxan Didem27 merhaba her duş sonrası kullanıyorum oğluma çok şükür pişik olmadı hiç🙏🏼 O kadar yoğun değil yani ıslak mendille hemen geçiyor ben memnun kaldım. Bu arada bebeğim 3 aylık