Gmzeabduygzefe Doğum yapalı 43 gün oldu sezeryan doğum yaptım hala kanamam devam ediyor kızlar sizde de böyle mi olmuştu?
Fatima_agaliyeva Gmzeabduygzefe merhaba eve bendede 2 aya oldu kanama sonra ise ginekologuma gittim her sey yolundaydi ve durdu kanama. Bende sezeryan olmusdum yani bazi kadinlarda oyle oluyormur uzun sure bilir kanama.
Aloneeee Gmzeabduygzefe bende de öyle olmuştu. Ama meğer adet olmuşum. 30. günde kanamam lekeye dönüşmüştü 37. Gün tekrar kanamam artmıştı. Meğer adet oluyormuşum. Sonra her ay düzenli oldum