Nurv benımkıde 33 dogdu sonra 2 aylıkken sekıl bozuklugu gıbı bısey dendı mr cekılde kada kemıklerı bırlesebılır falan dedıler kask tedavısıne yonlndrdıler ordada orta sıddet pozıyonla duzelebılır 4. Aya kdar beklıcez dedıler ben cok yan yatırmıstım sonra duz yatırdım sukur gectı benımkınınde kafası kucuk mınyon dedıler sonra sıkıntı kalmadı kendı kendıne toparladı kafası :/