Kizim durgun. Neden bilmiyorum. Kendi başına çok oyun kurmaz ister ki biz onu oynatalım hep. Telefona bakmaya merak sardı bu aralar hastaydı biraz tolerans tanıdım diye alışkanlık haline getirdi sanki. Yani onu bir şekilde birakiriz da şu durgunluğu üzüyor beni. Sizlerde nasil durumlar ?