Yenianneeee1 Kızlarr Kıyafetleri hangi programda kaç derecede yıkıyorsunuz ben bebek programnda 60 derecede yıkadım kıyafet kumaşları sertleşmiş resmen niye böyle oldu anlamadım sanki yıllardır kullanıyormuşum gibi olmuş
Whatornot Yenianneeee1 ben 40 derece 600 devir narin programında yıkıyorum. Granül sabun kullandığım için yıkamadan sonra da 30 derece 600 devir bir daha mini programda çalıştırıyorum