Merhaba altı buçuk aylık oğlum var gece uykusu düzeldi iki kez falan kalkıyor ama gündüz uykuları berbat.Sabah altı buçukta kalkıp akşam sekize kadar sadece 13 dk,20 dk uyuduğu günler çoğunlukta.Emerek uyuyor Uyutmak için yirmi dakika uğraşıyorum iki dakika uyuyup uyandı.En az yarım saat uykuya geri döndürmeye çalışıyorum ama olmuyor dönmüyor.Çok uyuduğu günler gündüz uykusu toplamı 1 saat ediyor.Çok yoruldum,hem onun uykusuz kalmasına üzülüyorum hem de uyanıkken hiçbir iş yapamıyorum.Böyle olup da çözüm bulanınız var mı?